Even voorstellen:
Mark Reijmer

Op zijn visitekaartje staat ‘Supervisor Service’, een functietitel die hem past als een oude jas, want al zijn hele leven haalt Mark Reijmer voldoening uit het dienstbaar zijn aan anderen, ongeacht of dat klanten, vrienden of familieleden betreft. Daarnaast heeft Mark een scherp oog voor verbeterkansen. In de snel veranderende wereld van de technologie, zo is zijn overtuiging, staat stilstand gelijk aan achteruitgang.

Wat deed je voordat je bij Rittal ging werken?

“Ik was eerst service monteur en later projectleider bij Ascom Nederland B.V., een mooi bedrijf. Toen ik klaar was voor een andere uitdaging kon Rittal mij iets moois bieden. Ik kende Rittal al vanuit Ascom en ik had de samenwerking met dit bedrijf altijd als zeer prettig en professioneel ervaren. De servicegerichtheid van Rittal is uniek in de markt en daar wilde ik graag een bijdrage aan leveren, dus toen er bij Rittal een vacature voor een service coördinator ontstond heb ik niet lang getwijfeld en de overstap gemaakt.”

Sinds 1 januari van dit jaar ben je supervisor service, wat houdt die functie in?

“Als service supervisor ben ik formeel verantwoordelijk voor het reilen en zeilen van de service projectafdeling. Samen met zes collega’s bieden we technische en logistieke ondersteuning aan de service engineers, onderhouden we klantcontacten bij het afhandelen van storingen en stellen we offertes op voor service-aanvragen. Daarnaast zet ik me in voor een verdere optimalisering van onze dienstverlening – denk daarbij aan het verbeteren van service-overeenkomsten en het toepassen van nieuwe technische mogelijkheden. Daarbij staat de klant van Rittal altijd precies in het middelpunt.”

Ben je in je vrije tijd ook zo servicegericht?

“Ja, dat kun je wel zo stellen. Ik ben open en spontaan van aard en in mijn vrienden- en familiekring ben ik vaak de organisator, degene die ervoor zorgt dat alles soepel en gemoedelijk verloopt. Mijn grote hobby is het opknappen en onderhouden van mijn twee oldtimer auto’s. Samen met vrienden gaan we geregeld met die mooie oude wagens een weekendje op stap en bezoeken we evenementen. Al weken voordat het zover is geniet ik ervan om alles in goede banen te leiden en na afloop ervaar ik het als een grote voldoening als iedereen blij, voldaan en tevreden is.”

Share