Leestijd: 3 minuten

Update COVID-19

Actuele informatie over de beschikbaarheid van onze medewerkers en onze diensten en goederen

De uitbraak van het coronavirus (COVID-19) houdt ons allemaal bezig. Wij blijven u ondersteunen, ook in deze voor ons allemaal uitdagende en spannende tijd.

Wij staan volledig achter de maatregelen van onze regering om het coronavirus in te dammen en zo de verantwoordelijkheid voor onze samenleving op ons te nemen. Een belangrijke zorg is het beschermen van onze medewerkers en hun familie. We zijn daarom ook grotendeels overgeschakeld op thuiswerk, wat dankzij de huidige stand van de techniek ook heel goed, bijna vlekkeloos verloopt. Tegelijkertijd willen we u maximaal terzijde blijven staan om onze producten en diensten op een goed en veilig niveau te blijven leveren. Dat kunnen we. Onze fabrieken draaien, met extra maatregelen weliswaar, en onze voorraden zijn ook goed op peil.

We volgen de mededelingen van de overheid en het RIVM, daar waar nodig passen we ons beleid hier op aan. We hebben een aantal belangrijke voorzorgsmaatregelen genomen om de risico’s zoveel mogelijk te beperken. Aangezien de situatie op dit moment aan veranderingen onderhevig is, zijn wij genoodzaakt deze maatregelen voortdurend aan te passen. Daarom hebben we deze informatiepagina voor onze relaties gemaakt.

Bereikbaarheid

  • Sinds 16 maart zijn bijna alle onze collega’s thuis aan het werk. Zij zijn nog steeds bereikbaar via de telefoonnummers die u kent of via ons centrale nummer (0316) 59 16 60 maar vanzelfsprekend ook per email.
  • Een kernteam van onze collega’s is werkzaam op kantoor. Ook zij zijn op de gebruikelijke wijze bereikbaar via de telefoon, email of chat via onze website www.rittal.nl
  • Onze Account Managers werken ook vanuit huis, zij bezoeken momenteel geen klanten.
  • U kunt ook gebruik maken van ons centrale emailadres sales@rittal.nl om ons te bereiken.

Levering goederen

We hebben de volgende maatregelen genomen om een optimale bevoorrading van onze relaties te garanderen:

  • Het Rittal-magazijnteam is op dit moment volledig bemand en werkt in een twee- ploegendienst.
  • Onze voorraadpositie is op niveau. Vanuit de centrale magazijnen ontvangen wij onze regelmatige bevoorrading.
  • U kunt ook gebruik blijven maken van onze onlineshop “Mijn Rittal” op www.rittal.nl/mijnrittal . Voor bestellingen en directe leveringen, 24/7/365 onbeperkt.

Themadagen, seminars en workshops

Tot 1 juni zullen er geen themadagen, seminars en workshops worden georganiseerd in de onze Technologie- en trainingscentra in Zevenaar, Reeuwijk en Waalre.

Vanwege de zeer ongebruikelijke situatie vragen wij om uw begrip mocht de dagelijkse routine toch niet zo soepel verlopen als gewoonlijk.

We staan vanzelfsprekend in nauw contact met ons hoofdkantoor Rittal GmbH om tijdig op de hoogte te zijn van afwijkingen en veranderingen van onze producten en diensten. Mochten er zich wijzigingen voordoen dan zullen wij u hiervan tijdig op de hoogte stellen.

Reageren

 

 

Let op: een reactie wordt pas geplaatst na goedkeuring van een beheerder