Even voorstellen:
Lisette Peters

Service

Lisette Peters startte in 1992 voor een tijdelijke functie ter vervanging van zwangerschapsverlof en is niet meer weggegaan. Als Office Service Coördinator zet ze zich dagelijks in om een excellente service te bieden aan klanten en daarmee de klanttevredenheid te verhogen. “Ik streef ernaar klanten maximaal te ontzorgen.”

“Mensen zeggen wel eens: ‘Werk je al zo lang bij Rittal’? Zo voelt het absoluut niet. De sfeer is hier ontzettend goed. We hebben een leuk team, een laagdrempelige, open cultuur en er zijn voldoende doorgroeimogelijkheden. Toen ik begon, voerde ik orders in op de afdeling sales. Dat ging vooral per fax of via geschreven orders van de afdeling verkoop. Ook heb ik ondersteunend, administratief werk gedaan op de toenmalige afdeling speciaalartikelen. Na de fusie met Phoenix Contact kwam ik weer op de orderverwerking, maar toen ik de mogelijkheid kreeg te werken op de serviceafdeling, pakte ik dit met beide handen aan. Het was een afwisselende baan met meer uitdaging en voor het eerst had ik klantcontact. Superleuk vond ik dat. We pakten storingen op, planden monteurs in en stelden contracten op.”

Maximale ontzorging

Sinds januari 2017 ben ik Office Service Coördinator en werk ik op de afdeling sales. Ik ben verantwoordelijk voor de verkoop van service- en onderhoudscontracten en ben sparringpartner voor bestaande klanten en collega’s. Ook breng ik potentiële nieuwe klanten in kaart en signaleer ik ontwikkelingen en kansen. We bieden verschillende contractvormen die naar eigen inzicht zijn samen te stellen. Hiermee richten we ons op de continuïteit, efficiency en kostenbeheersing van klanten. Mijn streven is om service de komende jaren naar een nog hoger level te brengen als integraal onderdeel van onze oplossingen en gericht op maximale ontzorging van klanten!”

Contact

“Een tevreden klant is waar ik het voor doe. Ik vind het een sport om van een offerte een opdracht te maken, naar een doel toe te werken én de klant verder te helpen. Dit kan ik uiteraard niet alleen. Samen met collega’s bundelen we onze kennis in het voordeel van de klant. Doordat ik zelf bij service heb gezeten, kan ik een brug slaan naar sales en andersom. Mijn werk heeft me zeker veranderd. Ik ben van nature iemand die niet graag op de voorgrond treed, maar ik heb geleerd mijn grenzen te verleggen, ben zelfverzekerder geworden en maak sneller contact. Zowel zakelijk als privé.”

Bijzondere band

Mijn werk is heel belangrijk in mijn leven en met Rittal heb ik een bijzondere band. Vanwege gezondheidsredenen ben ik in het verleden een tijd lang uit de running geweest. Rittal is altijd achter me blijven staan en betrokken en heeft destijds de werkomstandigheden voor mij aangepast. Er wordt ook in mijn privésituatie meegedacht. Dat vind ik bijzonder. Ik ben geboren en getogen in Zevenaar, getrouwd en heb inmiddels twee volwassen kinderen. Mijn man en ik zijn verknocht aan Italië, waar we regelmatig naartoe gaan. Ook ben ik voornemens de Italiaanse taal te gaan leren. Van huis uit ben ik een fanatieke sporter, maar vanwege mijn gezondheid kan ik niet meer intensief sporten. Fietsen en wandelen doe ik graag, vooral met de hond. Ik ben lid van een hondenvereniging waar ik ook assisteer met lesgeven. Zo ben ik toch fysiek actief en daar haal ik veel voldoening uit.”

 

Delen op

Reageren

 

 

Let op: een reactie wordt pas geplaatst na goedkeuring van een beheerder